04.07.2008

ENDELIG sol!


JIPPI!

ENDELIG er det sol! : D

Har ikke skrevet så mye i det siste pga. fint vær + det har ikke skjedd noe og sånt. : ) men men, kan skrive en liten 'oppsumering' elns. x)


onsdag:

på onsdag solte jeg meg litt ;- pp ble ikke noe brun da men.. Asj, jeg blir aldri brun jo! ><


torsdag:

fikk besøk av bestemor : ) fikk en donald pocket + 160 kr av hun : DD hadde det gøyt med vannsprederen, jeg :] hihi ;p er jo kokvarmt da ><>
om kvelden spilte jeg og mamma badminton ^^, og jeg og pappa sentret litt med fotballen min nedi veien. deretter så jeg på pacific blue : ) ikke en sommer uten : D
så la jeg meg. men det var jo UMULIG å sove ><
hvorfor?
jo, fordi at først fikk jeg ikke sove pga. varmen, så sovnet jeg til slutt da, lenge etter. også begynte noen skjærer eller hva faen og skrike utenfor vinduet mitt ><><
så jeg sov nesten ikke jeg xP
fredag:
i dag.. har jeg solt meg. blir fortsatt ikke brun. spiste honni korn til frokost n_n også snakket jeg masse med livemin <3>
hun er verdens bestejente :] kan skrive mer om hun senere. ^^, er varmt i dag òg. hang ut dynen til lufting, noe jeg ikke gjorde i går, så håper jeg det hjelper litt ihvertfall, om ikke så mye.
jeg og mette måtte ta ut og inn av oppvaskemaskinen i dag -__- det gjorde jeg alene i går btw. men men.
nå sitter jeg og spiser is, og koker ihjel :} Bah. GLEDER meg til Kreta. Selvom det er mye varmere der. Men der er det ihvertfall varmt i sjøen ;- pp

Ingen kommentarer: